Bezorging en verzendkosten

Vanaf het moment dat uw pakket is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten. Uw bestelling wordt standaard verstuurd via DPD. Nadat u de bestelling heeft geplaatst, ontvangt u van ons via e-mail een Track & Trace code. Zo volgt u eenvoudig uw bestelling.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De levertijd van onze producten bedraagt 1-2 werkdagen.

Gratis bezorgd in heel Nederland & België

De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening. Wij bieden altijd gratis verzending!

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mij bestelling?

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Heeft u 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op via: info@groothandelnoten.nl

Niet thuis. Wat nu?

Indien er op het afleveradres niemand aanwezig is, dan laat de medewerker van DPD een notitie achter. Het pakket wordt dan de volgende werkdag nog een keer aangeboden of het pakket wordt bij de buren afgeleverd. Twee keer niet thuis? Dan ligt het pakket klaar bij een DPD-locatie bij u in de buurt. Als u het pakket binnen 2 weken niet ophaalt, wordt het pakket retour gestuurd naar ons.

Uw bestelling retour sturen?

Heeft u de verkeerde noten besteld? Of niet het juiste type gekocht? Dat is vervelend. En dat gaan we voor u oplossen. Na ontvangst mag u de producten binnen 14 dagen retour sturen en dan krijgt u gewoon uw geld terug excl eventueel betaalde verzendkosten. De kosten voor het terugsturen nemen wij voor rekening.  

Retour sturen en nu?

Let op: Neem altijd eerst per email contact met ons op voordat u iets retour stuur.

E-mail: info@groothandelnoten.nl

We vragen u wel om de producten compleet en in de originele verpakking naar ons terug te sturen, zolang dat redelijkerwijs mogelijk is

Als u een product retour heeft gestuurd, ontvangt u binnen 2-3 werkdagen het aankoopbedrag teruggestort. De kosten voor het terugsturen van de artikelen zijn voor ons rekening!

Uw bestelling beschadigd ontvangen?

Komt (een deel van) uw bestelling beschadigd bij u aan? Da’s heel vervelend en daar laten we u natuurlijk niet mee zitten. Neem meteen even contact met ons op, dan gaan wij er voor zorgen dat het wordt opgelost.

Zijn de noten niet meer verzegeld? Geen paniek, helaas komt het wel eens voor dat een zakje scheurt tijdens het vervoer van een pakket.

Iets retour sturen, neem dan contact met ons op: